Dela nyhet
Sammanfattning föräldramötet
17 maj 2024 1 kommentar
Hej,
Här kommer en sammanfattning efter föräldramötet
- Medlems- och deltagaravgift betalas till bg 5745–0090 eller Swish 123 089 82 39 (Var vänlig och notera barnets namn och
lag vid betalning). Medlemsavgift 100kr enskild, 200 kr familj. (För att klubbens försäkringar ska gälla) deltagaravgiften 200 kr. Betala in detta så fort som möjligt. - Beteende på och utanför planen. Vi pratar med barnen vid varje träning när vi har samling om våra 5 värdeord. Vara en bra lagkamrat, inte svära, göra vårt bästa, lyssna på tränarna och ha roligt. Vi vill att barnen fokuserar på fotbollsträningen när dom är där och att vi alla ska få ut så mycket som möjligt av träningen.
- Årets arbetspass från föreningen är hinderbanan (23/6) samt marahamnsdagen(juli). Vi återkommer med fördelningen vem som får arbetspass på respektive aktivitet.
Vi kommer skräpplocka vid återvinningen någon kväll här i maj (kallelse kommer) detta genererar pengar direkt till lagkassan. Alla deltar vid skräpplockningen, kan man inte delta det aktuella datumet får man lösa en ersättare. - Anmälan till matcher sker via kallelser i kalendern, superviktigt att ni som föräldrar går in och svarar på den, kommer eller kan ej. Detta är planeringsförutsättningar för oss hur många spelare vi har och om vi behöver ta med någon extra.
- Gästboken använder vi och meddelar om man har förhinder till träningen eller liknande, då får vi tränare en samsyn istället för att ni skickar sms till någon av oss.
- Behov av att beställa föreningskläder? Skriv i gästboken så löser vi det vid träning.
- Killarna är anmälda 2 lag till serien och tjejerna är anmäld med 1 lag, 3 sammandrag före sommaruppehållet och 3 efter. I killarnas serie kommer det bli något lag i seriegruppen som får stå över vid varje omgång, mer info om vem och hur kommer.
Utöver serien kommer vi även spela BD-Open helgen 9-11 augusti. - Vid hemmasammandrag har vi i gång kiosken och grillen, säljer hamburgare och fika. Nytt för i år är att vi kommer sälja lotter för extra pengar till lagkassan. Där varje barn tar med sig 2-3 vinster var till ett totalt värde av 50 kr, exempelvis godis, chips, såpbubblor etc. Kepsar, vattenflaskor med företagsloggor är också välkommet. Mer info om insamling till varje sammandrag.
Vi ser framemot en rolig fotbollssommar tillsammans med era barn!
Kommentarer
Sara Blombäck 17 maj 2024
Toppen, tack för tydlig info 🙂